De rol van de marketeer in de moderne organisatie! Zoals de koning elke derde dinsdag in september de troonrede voorleest, organiseert Stichting MarketingTroonrede in samenwerking met MarketingTribune een nieuw en spraakmakend event, de MarketingTroonrede. Uiteraard is het streven om deze troonrede, speciaal voor marketeers en CEO’s, ook een mooie en langdurige traditie te laten worden.
De jaarlijkse MarketingTroonrede zal kort voor Prinsjesdag worden uitgesproken door een prominente CEO of een marketingdirecteur van een grote en aansprekende organisatie. In de troonrede staan de in het jaarlijkse onderzoek vastgestelde visies en trends centraal en krijgt ook de redenaar van de troonrede het podium om zijn of haar persoonlijke visie, gelardeerd met de uitkomsten van het jaarlijkse onderzoek, op het marketingvak naar voren te brengen. Dit jaar wordt de MarketingTroonrede uitgesproken op 8 september 2015 door een nader te noemen CEO van een toonaangevende organisatie uitgesproken. Bij MarketingTribune en bij MarketingFacts zal de MarketingTroonrede live worden uitgezonden, zodat een brede doelgroep de marketingboodschap kan horen en meebeleven.
Houd de website van Marketingtroonrede in de gaten voor het laatste nieuws over de marketingtroonrede.